Pensacola - Winschoten en epiloog

28 april 2018 - Pensacola, Florida, Verenigde Staten

Na een rusteloze nacht en lekker ontbeten te hebben (o.a. weer met door Mihai zelf gebakken wafels) vertrokken we tegen 9.30 uur naar het vliegveld.

Het inleveren van de auto ging vlot, het inchecken ook, zodat we ruim op tijd bij de gate waren. Gelukkig hadden we Wi-Fi zodat we nog wat mensen konden appen en een spelletje konden doen (ik dan).

Toen we naar de gate liepen werd ik achtervolgd door een vrouw die vroeg waar ik mijn laarsjes gekocht had. Ze vond ze nl. amazing..... Ook een oudere dame, die ik later in het vliegtuig languit in de 1e klas zag liggen vroeg waar ik ze gekocht had en of ze van leer waren. Ze dacht dat ik er al vaak op aangesproken was... en dat klopte! :)

het vliegtuig zat niet vol, zodat Mihai op een gegeven moment op 2 vrije stoelen ging liggen en ik dus ook de benen kon strekken

Na een voorspoedige vlucht kwamen we al een half uur voor de geplande aankomsttijd aan op Schiphol. Of het nu dor de grote stroomstoring kwam of doordat er geen gate vrij was weet ik niet maar het was de eerste keer dat we op Schiphol vanuit het vliegtuig met een bus naar de gate gereden werden.

De koffers lagen gelukkig op de bagageband en nu zitten we in de trein naar Groningen. En straks.... Sweet Home Winschoten!

Epiloog.

We zijn ondertussen al weer helemaal gewend. De dagelijkse werkzaamheden slokken ons weer op.

We hebben een prachtige reis gemaakt, leuke en aardige mensen ontmoet en ontzettend veel gezien.

Zuid Oost Amerika is schitterend, maar Nederland is ook niet verkeerd.

Ik heb veel geschreven over de mooie huizen die we gezien hebben maar er zijn ook veel mensen die in stacaravans wonen en het niet zo goed hebben. Ook dat hebben we gezien en ook dat zullen we niet vergeten....

Net als dat we deze reis nooit meer zullen vergeten!!

1. Marion:
    8 mei 2018
    Veel foto"s van lekker eten, maar nu missen we toch de foto van je laarsjes.
    Dus op veler verzoek.......

Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben en veilig thuisgekomen zijn. Liefs