Naar Charleston

14 april 2018 - Charleston, South Carolina, Verenigde Staten

Uitchecken en wegwezen....naar Charleston via Beaufort
Het was rustig op de weg en we reden via een prachtige route. Ik heb steeds het idee dat we jaren in de tijd terug gegaan zijn... alles ziet er zo lieflijk uit, de medeweggebruikers zijn ontzettend beleefd en er is niemand die je van de weg probeert te rijden.
Beaufort is een mooi plaatsje gelegen aan de kust. Onderweg zagen we weer de prachtige huizen die kenmerkend zijn voor het zuiden.
Ook hier wemelde het van de Amerikaanse toeristen. Ze stonden in de rij om een plekje in een rijtuig te boeken want iedereen wilde met paard en wagen door Beaufort.
Wij hebben door het stadje gelopen, op een schommelbank geschommeld en geluncht in een vooroorlogs tentje.
Hierna vervolgden we onze weg naar Charleston. Ons hotel ligt tussen de rivieren en snelwegen. Hoewel we het niet konden missen reden we er toch voorbij doordat we door de drukte op de weg de ingang van de parkeerplaats niet zagen.... Dat betekende dat we een heel stuk door moesten rijden en via een andere snelweg weer terug. We hebben weer een mooie kamer met uitzicht op Charleston en de rivier.
Tegen 17 uur gingen we de stad in.....druk druk, druk. Dit waren we niet meer gewend😊. In een prachtig park aan de waterkant liepen verschillende bruidspaartjes met hun gasten rond. Wij werden daar opgegeten door kleine onweersvliegjes dus zijn niet al te lang gebleven.
We wilden eten in het restaurant van het hotel dat op de bovenste etage ligt, maar hebben in plaats daarvan lekkere dingen gekocht die we onder het genot van een glaasje Chardonnay en Heineken romantisch op de kamer hebben verorberd.

1. Jennifer:
    En weer aan de drank
  2. Frouke Heijenga Nanninga:
    15 april 2018
    Jullie genieten met volle teugen zo te zien het was gisteren ook gezellig in BLijham jullie zoon had wel erg veel dorst .
  3. Marion:
    15 april 2018
    Vaak lekkerder, gewoon samen op de kamer. Genieten. Goede keuze...
  4. Annaida:
    15 april 2018
    Ik kan me helemaal inleven.
  5. Tietsia:
    15 april 2018
    Mooi Tally & Mihai genieten!!
  6. Sarah:
    17 april 2018
    Mooie fotos ook.chic hoor tally!