Naar Savannah

12 april 2018 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Tijdens het ontbijt hielp Mihai een man zijn invalide moeder de ontbijtruimte in te rijden. Dit had hij gisteren ook al gedaan dus de man zei dat ik geluk had zo'n man te hebben. Later raakten we in gesprek en toen bleek dat de man al vaker in Nederland was geweest. Hij was jaren geleden gelegerd in Duitsland. Hij en zijn vrouw gaan ieder jaar naar Roemenië om gehandicapte kinderen te helpen. Wat is de wereld toch klein!
We vertrokken richting Savannah. Onderweg hebben we een uitstapje gemaakt naar Fernandina Beach. Dit is de noordelijkste plaats van Florida. Het was prachtig weer dus hebben we een strandwandeling gemaakt. Hierna was het tijd voor een zwaardvisburger......Amerikaanse maten...dus groot!! We moeten tenslotte niet te dun worden deze vakantie 😂.
Na anderhalf uur rijden bereikten we Savannah. We hebben een mooie kamer in het Best Western hotel. We hebben meteen de Hop on Hop off bus geboekt voor morgen.
's Avonds hebben we gewandeld langs de Savannah River en nu zitten we op een terras aan de Chardonnay en een lokaal biertje op de City Market. Live jaren 70 muziek....wat wil een mens nog meer.....

1. Jennifer:
    Echt vakantie!
  2. Marion:
    Helemaal niks meer. Ultiem vakantiegevoel. En Mihai is een lieverd, ook op reis
  3. Tietsia:
    13 april 2018
    Toppie, ziet er goed uit! Geniet ervan!!😘