Afscheid

13 september 2023 - Cluj-Napoca, Roemenië

Vanochtend waren wij wat laat beneden. Zo laat dat Roelof al ongerust richting onze kamer kwam. In plaats van in  de mooie buitenkamer waar we gisteren ons ontbijt geserveerd kregen waren zij een donkere ontbijtruimte in gedirigeerd. De aardige ober had vandaag een dagje vrij en had plaats gemaakt voor een kordate tante.

Ons ontbijt was ook wat minimalistischer dan gisteren terwijl in de hoek van de ontbijtruimte een tafel volgeladen werd met broden, worsten, kazen, fruit enz.                  Wij dachten dat die tafel bestemd was voor Roemeense VIP's maar even later schoof het keukenpersoneel aan.....

Om 11 uur...ja ja daar hadden we een abonnement op vertrokken we naar Cluj Napoca om Roelof en Ingrid naar het vliegveld te brengen. We waren ruim op tijd, dronken nog een bakje koffie en thee en namen afscheid van onze leuke gasten. We hebben mooie dagen gehad samen.

Toen Roelof en Ingrid ingecheckt hadden en we hadden gezien dat ze veilig door de beveiliging waren gekomen vervolgden wij onze weg  naar huis, het huis in Roemenië dus...

Onderweg hebben we niets bijzonders beleefd. We hebben een hapje gegeten in Bistrița op het terras van Pensiunea Terra. Toen we door Iacobeni reden hebben we Silvia nog een bezoekje gebracht en afscheid van haar, Vasile en Claudiu genomen en weer door naar Cârlibaba..

Nog een paar dagen voor we weer naar Winschoten vertrekken....de tijd vliegt!