Weer terug naar Florida

26 april 2018 - Pensacola, Florida, Verenigde Staten

Vandaag wachtte ons weer een schitterende route.....dat wisten we niet maar zouden we gauw genoeg merken. We gingen eerst op zoek naar zo'n ouderwetse diner om te ontbijten maar toen we die niet vonden zijn we een supermarkt in gedoken. Toen nog op zoek naar een mooie plek om te brunchen. En die hebben we gevonden! We reden over Highway 90 en reden vanaf Bay St.Louis langs de kust. Daar vonden we een prachtige plek met een betonnen trap langs het strand. (Tegen wateroverlast maar ook geweldig als zitplaats)
Prima plek om te brunchen dus!
Een poosje later reden we de volgende staat die we aan ons lijstje toe kunnen voegen binnen: Alabama. "Sweet Home Alabama" staat op het bord bij binnenkomst. Dit refereert aan de rockband Lynyrd Skynyrd en hun mooie liedje over deze staat....
Na een poosje kwamen we in Mobile. Ik heb een poosje de serie Dr. Hart gevolgd die zich afspeelde in het zuiden van Alabama. Daar werd vaak gesproken over Mobile dus ik verwachtte een schattig zuidelijk stadje.....maar kwam bedrogen uit. Het was een grote stad maar toch redelijk pittoresk. (tenminste volgens de reisgids; wij zagen alleen grote gebouwen en grote bruggen)😁
Van Mobile was het nog een klein stukje naar Pensacola, de laatste bestemming van onze mooie reis. We zaten ondertussen weer in Florida waar onze trip ook begonnen was....zij het aan de oostkant van de staat!
We hadden weer een mooie kamer, supervriendelijk personeel en ons hotel lag zo ongeveer tegen een restaurant aan. Het was een Mexicaans restaurant met een bijzonder interieur...vrolijk geschilderde stoelen. Mihai wilde een Mexicaans biertje bestellen omdat hij toch niet meer hoefde te rijden maar helaas....er werd geen alcohol geschonken in dit restaurant 😁😁😁
Nog één dag te gaan....daarna gaan we weer naar Winschoten!

1. Jennifer:
    28 april 2018
    Goeie reis terug!
  2. Marion:
    28 april 2018
    Heerlijk op zo'n trap provesorisch brunchen. En dan... Zit het er weer bijna op. Goede vlucht terug en welkom thuis hoor.