Dagje Nashville en de grens over

20 april 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

We waren vroeg wakker...en dat na al die Chardonnays en biertjes. En het was nog vroeger omdat het hier inderdaad een uur vroeger is dan in Gatlinburg. Ik had het online geverifieerd toen we eindelijk goede Wi-Fi hadden.
We zijn de stad in gereden en vonden een parkeerplek tegenover de Nissan Stadium, home of The Tenessee Titans. (geen honkbal maar rugby)
Via de Cumberland River voetgangersbrug, vanwaar we een prachtig uitzicht hadden op meerdere bruggen en de stad belandden we Down Town. Overal klonk muziek en de terrassen zaten bomvol. Barfietsen met gillende studentes reden af en aan.
Na een poosje rondgelopen te hebben staken we de brug weer over naar het stadion en dus naar de auto.
We wilden nl. een ritje maken om nog een staat aan ons lijstje toe te voegen: Kentucky....
We weken weer van de route af, namen kleine weggetjes en belandden in Kentucky. Het zag er hier een stuk armer uit dan Tennessee....tenminste dat kleine stukje dat wij gezien hebben. Het was een agrarisch gebied.....veel land, rode schuren die er niet al te er stevig uitzagen en over het algemeen simpele huizen.
's Avonds hebben we in het restaurant van het hotel gegeten....we maakten de vergissing een voorafje te nemen...een Seafood Gumbo.....dit bleek een gigantisch bord met hele dikke vissoep te zijn. Niet echt een voorafje dus....Lekker maar veel te veel. Daarna nog het hoofdgerecht en we rolden naar onze kamer! De bar hebben we niet meer bezocht🤥

1. Jennifer:
    22 april 2018
    Pinocchio! 😂
  3. Tally:
    23 april 2018
    Nee....geen Pinocchio Ineke...echt waar! Vandaag zijn we begonnen in Tennessee, toen Mississippi, daarna Arkansas en nu zitten we in Vicksburg Mississippi.😊