Sneeuw!

16 april 2018 - Asheville, North Carolina, Verenigde Staten

Ik ga op vakantie en neem mee: zomerkleding, zwemkleding, geen winterjas....
Tja en dan kom je het hotel uit in Charleston en merkt dat de regen ook hele koude lucht heeft meegebracht.
Vandaag hadden we een lange rit voor de boeg. 457 km van Charleston naar Asheville. Hoewel je hier niet sneller mag rijden dan 105 km per uur waren we in ongeveer 4 1/2 uur op de plaats van bestemming, Crown Plaza Resort Asheville.
Helaas had Mihai een paar dagen geleden het knopje van de cruise control ontdekt zodat dit nu elke minuut wel 6 x gebruikt werd en ik elke keer van voor naar achter door de auto vloog....
Omdat het nog vroeg was besloten we de stad te gaan bezichtigen...met de auto want het was behoorlijk fris...Asheville is een toeristische bestemming alleen daar was vandaag niet veel van te merken. De stad zag er niet erg aantrekkelijk uit maar waarschijnlijk zijn we de laatste dagen verwend.
In een winkelcentrum vlakbij het hotel hebben we inkopen gedaan voor het ontbijt morgenochtend. We belandden net als gisteren bij de Healthy Supermarket. Een mooie winkel waar je je ogen uitkijkt. Niet naar de artikelen maar naar het publiek. Allerlei alternatievelingen bij elkaar. Supervriendelijk ....dat dan wel. Toen we bij de kassa stonden stond er iets voor ons waarvan we niet zeker wisten wat het was... in ieder geval gender neutraal.....het bleek een vrouw te zijn met een volle baard, flink wat haar op de armen en ook op de tanden naar even later bleek....het meisje aan de kassa had haar tasjes niet goed ingepakt...je deed toch geen potatoes bij de strawberries en geen meat bij de bananas😂😂
Weer in het hotel aangekomen hebben we gegeten in het restaurant. Het was een drukte van belang....er zat nog 1 andere gast. Ondertussen begon het te sneeuwen.... het moest toch niet gekker worden.. .
We wilden net aan onze kogelbiefstuk beginnen toen er 2 bekenden het restaurant binnen kwamen.....nou ja bekenden....Nederlandse mensen die we gisteren op de plantage hadden ontmoet.
We hebben lekker gegeten en gezellig gekletst en gingen moe maar voldaan nasr omze kamer.
Morgen de snowboots maar aantrekken als we op weg gaan naar de Smokey Mountains!

1. Carla Beckschebe:
    17 april 2018
    Hi Tally, wederom een geweldig reisverslag . Dank je wel. Geniet op afstand met jullie mee! Veel plezier!
  2. Jennifer:
    17 april 2018
    Je schrijft erg leuk. Ben benieuwd wat je straks weer meemaakt. 🤠
  3. Tietsia:
    Weer mooi geschreven,
    👍
  4. Annaida:
    17 april 2018
    Vind de verhalen leuk en ook nog leerzaam. Geen aardappelen bij de aardbeien .😊😊
  5. Tally:
    17 april 2018
    Ik durfde geen foto van de vrouw met baard te maken....anders was het nog leuker 😂😂
  6. Sarah:
    17 april 2018
    Tally je schrijft erg toegankelijk,je neemt mensen mee!een clum in de krant. Zou wat voor je zijn
  7. Tally:
    18 april 2018
    😂😂😂
  8. Annelies Schreuder:
    19 april 2018
    Het is leuk om jullie reisverhalen te lezen. Wel bijzonder dat jullie sneeuw hebben gehad. Wij hadden hier gisteren een super zomerse dag :)