Eindelijk weer naar Roemenië...

2 augustus 2021 - Eindhoven Airport, Nederland

Na de nodige inpakstress brachten  Florin en Chiara ons naar station Scheemda vanwaar de grote reis ( we komen donderdag pas aan...)  naar Cârlibaba begon.

Eerst met de trein naar Groningen waar we uitgezwaaid werden door een paar leuke ex collega's..... Daarna  van Groningen naar Eindhoven Airport. De reis verliep heel goed. We hadden bijna de hele reis het hele compartiment voor ons tweetjes...echt Coronaproof dus!

Op het vliegveld aangekomen was het 3 stappen naar het hotel....een hotel met uitzicht op de start- en landingsbanen! Wat wil je nog meer....en wat had ik een vooruitziende blik.... de vertrektijd van de vlucht was nl. gewijzigd van 15.40 uur naar 10.10 uur. Als we morgen hadden moeten vertrekken was het niet alleen inpakstress geweest🙄.

1. Kees:
    2 augustus 2021
    Je ziet maar dat jij een slimme meid bent, dat dingen meestal fout kunnen gaan .nu kon gelukkig rustig op vakantie gaan. Je moet de politiek in gaan want daar is er geen een meer die vooruit kan denken in ieder geval alvast een prettige vakantie toegewenst.
  2. Tally:
    🤣🤣🤣
  3. Josée:
    2 augustus 2021
    dat was heel verstandig Tally, je had vast al een voorgevoel. Fijne vakantie voor jullie
  4. Pauline:
    2 augustus 2021
    Nou dat was zeker een vooruitziende blik. Hele fijne vakantie en de groetjes aan iedereen daar:)
  5. Diana vegt:
    3 augustus 2021
    Fijne vakantie geniet ervan samen..😘
  6. Reint en Monique:
    3 augustus 2021
    Geniet van jullie vakantie en we lezen de verhalen. 👍
  7. Ineke:
    3 augustus 2021
    Nou, Tal en Mihai, ik wens jullie veel plezier, rust en genieten.
  8. Jennifer:
    Fijne vakantie
    Groetjes Erik en Jennifer
  9. Carla Beckschebe:
    3 augustus 2021
    Perfect timing dus. Een heel fijne, stressloze vakantie gewenst❣️
  10. Trijnie:
    3 augustus 2021
    Wat leuk, dat wij ook weer een beetje mee mogen reizen,ik kijk uit naar de leuke verhalen . Geniet ervan samen.