Music in the air

15 januari 2023 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Wat is Kaikoura toch mooi. Voordat we écht onderweg gingen zijn we bij verschillende mooie punten in Kaikoura gestopt....eerst om een wandelingetje te maken langs de waterkant, daarna hebben we even over het strand gelopen en het Fyffe huis bekeken.

In de buurt van Conway Flat toverde Mihai een High Tea uit de koeltas van Josée. Oftewel thee met een banaan en een appel🤣.

We besloten om Christchurch heen te rijden en naar Akaroa te gaan. Het was een behoorlijk eind rijden maar de route was weer adembenemend. Onderweg had ik een hotel geboekt. The Grand Hotel. Op de foto's zag het er wat vergane glorie-achtig uit en dat bleek ook waar te zijn. Maar...onze kamer had een balkon en keek uit over de Oceaan ( als je om een hoekje keek...)

Toen we naar beneden gingen om een hapje te eten op het terras was het daar een drukte van belang. Er trad nl een Italiaans gezelschap op dat Ierse, Schotse en ook Italiaanse liedjes zong. Ze hadden bijzondere instrumenten bij zich. Een harp (de harpspeler bleek onze buurman uit het hotel  te zijn) een dulcimer en een gitaar. Het klonk erg mooi en ons eten smaakte daardoor extra lekker. Omdat Mihai het te druk en te lawaaierig vond gingen we naar ons balkon om daar onder het genot van een wijntje verder te genieten van de muziek en de mooie avond.

1. Pauline:
    18 januari 2023
    Erg leuk weer. En boffen met de life muziek, dat maakt het extra bijzonder.
  2. Ineke:
    18 januari 2023
    Wat is het er toch prachtig!
  3. Kees:
    18 januari 2023
    Jullie hebben het weer lekker voor mekaar, houden zo !!!
  4. Marjo:
    19 januari 2023
    Wat is het een prachtige reis met mooie foto's en leuke reisverhalen! Ik geniet ervan!