Eindelijk thuis!

28 augustus 2023 - Cârlibaba, Roemenië

Na een heerlijk ontbijtje op het terras van Terra reden we naar het ouderlijk huis van onze vriend Catalin. Mihai had afgesproken dat we daar tegen 10 uur zouden zijn om een deel van de inhoud van de aanhanger te deponeren.

Hij had ook afgesproken dat er hulp zou zijn bij het uitladen van o.a. een zeer zware kachel maar dat viel tegen. Terwijl ik boven lekker aan de koffie zat en mij in mijn beste Roemeens verstaanbaar probeerde te maken zwoegde Mihai samen met de zwager van Catalin. Na een uur was de aanhanger uit- en weer ingepakt en nadat Mihai ook een bakje leut had gedronken vertrokken we naar Cârlibaba.

De aanhanger was nu een stuk lichter en dat reed toch iets gemakkelijker.

Na een tussenstop in Vatra Dornei waar we wat proviand insloegen kwamen we om 15 uur aan op Strada Cârlibaba Veche 13....we waren thuis!!

Het was een reis met hindernissen, wat ergernissen aan mijn kant door het ding wat achter onze Jeep bungelde maar ook door prachtige landschappen.....een lange reis en

De boosdoener van alle ellende

Mooi uitzichtWe gunnen de Jeep even wat rust

in ieder geval een reis om niet gauw te vergeten.

1. Kees:
    10 september 2023
    Neem je met dat ding achter de jeep ook weer dingen terug, iets typisch Roemeens bijvoorbeeld, of laat je het hierbij. Hopelijk nog een paar rustige en mooie dagen toegewenst vooral voor die ouwe zwoegen Mihai bedoel ik. Vind wel dat jij hem een beetje moet verwennen.
  2. Tally:
    11 september 2023
    Hallo Kees. Het was de bedoeling dat Mihai zijn motor mee terug zou nemen. Maar gezien alle ellende veroorzaakt door dat ding gaat dat niet gebeuren. Dat ding blijft in Carlibaba.
    Maar....er volgen nog meer verhaaltjed...lees en huiver🤣
  3. Carla Beckschebe:
    11 september 2023
    Geweldig reisverslag weer Tally. Dank je wel, kan niet wachten op het vervolg. Heel veel plezier, geniet ervan en rust lekker uit!